NOVICE

Kdo v Sloveniji govori o voditeljstvu?

V Klipingu smo podrobneje pogledali, kako se v medijih pojavlja tema “voditeljstvo”. Zanimalo nas je, kako visoko je na medijski agendi in kdo kroji razpravo na to temo.Trend je pozitiven, še posebej pa smo veseli, da se je v zadnjih dveh letih v medijske objave prebil pojem “trajnostnega voditeljstva”, in to predvsem po zaslugi aktivnosti Združenja Manager in 30. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki je bil trajnostni dogodek. V nadaljevanju nas bo kot družbo seveda zanimalo predvsem, kako bodo na voditeljstvo vplivale krize, ki povečujejo negotovost? Kakšni voditelji bodo uspešni in kako se bo s tem večal pomen trajnostnega voditeljstva?

Ker imamo v Sloveniji tako aktivna gospodarska združenja, ki si res želijo dvigovati standarde na področju voditeljstva, seveda nismo bili presenečeni, da je v medijih gospodarstvo tisto, ki največkrat govori na to temo. Klobuk dol vsem podjetjem, ki spoštujete in dvigujete standarde na tem področju. A kot državljani si moramo želeti, da bi se voditeljstvo, še posebej trajnostno voditeljstvo, razvijalo in uveljavljalo tudi v politiki in javnem sektorju.

Preverili smo še, v kakšni družbi se termin “trajnostno voditeljstvo” pojavlja v medijih. Katere besede ga spremljajo? Razveselili smo se naslednjih: sodelovanje, vizija, ženske. Kot organizaciji, ki se zanima za področje uravnoteženosti spolov in ki je že v več analizah ugotovila, da se ženske v medijih pojavljajo bistveno manj kot moški, nam je bilo v veselje ugotoviti, da so ženske del in tema te razprave. Pa še ena beseda se konstantno pojavlja: pogum. Vsem, ki se pojavljate v vlogi vodij, ga želimo neomejene količine!