NOVICE

Opazili smo: Babl, novo orodje za spremljanje in analitiko družbenih omrežij

Če ste priklikali na Klipingovo spletno stran, potem vas gotovo zanima spremljanje in analitika medijev. In ko rečemo “mediji”, že dolgo velja, da ne gre le za klasične medije (časopise in revije, radio, televizijo in splet), ampak se kot vir informacij v ospredje prebijajo družbeni mediji. Za razliko od klasičnih je na
družbenih medijih težje uloviti prave objave, iskanje po ključnih besedah “izvrže” tudi veliko nerelevantnih objav, kopanje po kupu podatkov pa je zamudno in naporno opravilo. 

Seveda je na voljo veliko globalnih orodij za spremljanje objav na družbenih omrežjih in če ste katerega poskusili uporabljati, potem ste gotovo izkusili vsaj dvoje: prvič, da pravilna nastavitev spremljanja sploh ni preprosta in, drugič, da so globalna orodja veliko učinkovitejša pri spremljanju objav v angleščini kot v slovenščini in drugih regionalnih jezikih našega okolja.
Na slovenskem trgu smo opazili novo orodje, ki obljublja več koristi: pri lovljenju objav kombinira več globalnih in regionalnih servisov, poleg tega imajo uredniško ekipo, ki skrbi za vse primerne nastavitve in briše nerelevantne objave, zato da imate vi več časa z ukvarjanjem s strateškimi zadevami. Priporočamo, več na www.babl.si.