NOVICE

Blockchain v komuniciranju: Phil Gomes vs. Katie Paine

Phil Gomes je višji podpredsednik za področje US B2B Digital pri agenciji Edelman, ki že več let preučuje tehnologije blockchain. Katie Paine je vrhunska strokovna avtoriteta na področju merjenja učinkovitosti komuniciranja, ki se je odzvala na Philov zapis o tem, kako bo blockchain preoblikoval vsakdanje delovanje trženjskih in komunikacijskih strokovnjakov. Vsaj o eni stvari, povezani z uporabo blockchain tehnologije v komuniciranju, se ne strinjata. 

Ključno sporočilo Phila Gomesa: trženjske prednosti blockchain tehnologije so neizkoriščen virza podjetja. Tista, ki bodo želela izkoristiti prednosti in oblikovati močna partnerstva, ga bodo začela raziskovati že zelo zgodaj. 

Preberi več

Delež žensk na vodstvenih položajih se znižuje

Približno 45 % delovno aktivnega prebivalstva je žensk, a smo od cilja 40 % menedžerk v vodstvu, ki ga je v ukrepih leta 2013 napovedala evropska komisarka Viviane Reding, še precej oddaljeni. V zadnjih letih na tem področju ne zaznavamo bistvenih sprememb.

Analize Evropskega inštituta za enakost spolov (EIGE) kažejo, da se je delež žensk na vodstvenih položajih celo znižal. Po zadnjih podatkih jih je bilo na vodstvenih položajih v Sloveniji v letu 2016 le 19 % v primerjavi z 22,9 % leta 2015.

Preberi več

Valentinovo

Jay Leno, priljubljeni ameriški komik in TV voditelj, je nekega Valentinovega izjavil: “Danes je Valentinovo, oziroma, kot bi rekli moški, dan izsiljevanja!” Kaj bi o tem rekle ženske, veste najbolje same. 

Očitek, da je v ozadju Valentinovega predvsem potrošništvo, pa ni od včeraj. Zato nas je zanimalo, kako se v medijih pojavljata dve besedi, ki po mnenju Jaya Lena nimata prav veliko skupnega. Nekaj klikov po platformi Kliping MAP da zanimivo sliko: Valentinovo upada, ljubezen pa v zadnjih dveh letih celo rahlo narašča. Naj temu ne bo tako samo v medijih, ampak tudi sicer! 

Preberi več

Kdo pozna Kozmo Ahačiča?

Če veste, da je Kozma Ahačič Delova osebnost leta 2017, pomeni, da redno in natančno spremljajte vsaj ključne slovenske medije. Če ste že pred izborom za Delovo osebnost leta vedeli, kdo je Kozma Ahačič, pa verjetno sodite med navdušence nad slovenskim jezikom, ste morda svojemu otroku pred kratkim kupili Kratkoslovnico ali Slovnico na kvadrat… ali pa je, kot se v Sloveniji pogosto zgodi, Kozma Ahačič del vašega širšega družinskega ali prijateljskega kroga. 

 

Preberi več

NK Juventus : NK maribor

Juventus je velik nogometni klub, mnogo večji od največjega od slovenskih – Maribora. Temu primerne so tudi številke, ki pričajo o priljubljenosti klubov na družbenih omrežjih. Iz grafike vidite, da ima Juventus za kakšnih 15 Sloveniji sledilcev na Facebooku, Maribor pa le dobrih 150.000, kar je približno vsak peti slovenski uporabnik Facebooka. Za objave na družbenih omrežjih pri Juventusu skrbi bistveno večja mašinerija kot pri Mariboru. A je vseeno v nečem Maribor boljši: na Facebooku se sledilci Maribora bistveno bolj intenzivno odzivajo na objave. To pa tudi veliko pove o priljubljenosti. Torej je na Facebooku vsaj po enem podatku Maribor večji šampijon od Juventusa!

Preberi več

Družbeni mediji in sponzorstvo

Družbeni mediji postajajo ključni tudi za slovenske sponzorske zgodbe, kažejo podatki družbe Kliping d.o.o., ki je analizirala pojavljanje sponzorjev slovenskih olimpijcev na lanskih poletnih Olimpijskih igrah v Riu. Sponzorji so se v obdobju od marca do septembra 2016 pojavili v skupno 740 medijskih objavah. To se nam lahko zdi veliko, a predstavlja manj kot petino vseh objav s ključno besedo olimpijske igre v klasičnih medijih. Veliko več je bilo interakcij s stranmi sponzorjev na Facebooku, ki je tudi sicer najbolj priljubljeno družbeno omrežje v Sloveniji, več kot 800.000 Slovencev ima svoj profil. Na Twitterju in Instagramu je bilo interakcij bistveno manj, a trend je vsekakor naklonjen družbenim omrežjem. Zanimivo bo pogledati podobne številke po naslednjih olimpijskih igrah!

Preberi več