NOVICE

NK Juventus : NK maribor

Juventus je velik nogometni klub, mnogo večji od največjega od slovenskih – Maribora. Temu primerne so tudi številke, ki pričajo o priljubljenosti klubov na družbenih omrežjih. Iz grafike vidite, da ima Juventus za kakšnih 15 Sloveniji sledilcev na Facebooku, Maribor pa le dobrih 150.000, kar je približno vsak peti slovenski uporabnik Facebooka. Za objave na družbenih omrežjih pri Juventusu skrbi bistveno večja mašinerija kot pri Mariboru. A je vseeno v nečem Maribor boljši: na Facebooku se sledilci Maribora bistveno bolj intenzivno odzivajo na objave. To pa tudi veliko pove o priljubljenosti. Torej je na Facebooku vsaj po enem podatku Maribor večji šampijon od Juventusa!

Preberi več

Družbeni mediji in sponzorstvo

Družbeni mediji postajajo ključni tudi za slovenske sponzorske zgodbe, kažejo podatki družbe Kliping d.o.o., ki je analizirala pojavljanje sponzorjev slovenskih olimpijcev na lanskih poletnih Olimpijskih igrah v Riu. Sponzorji so se v obdobju od marca do septembra 2016 pojavili v skupno 740 medijskih objavah. To se nam lahko zdi veliko, a predstavlja manj kot petino vseh objav s ključno besedo olimpijske igre v klasičnih medijih. Veliko več je bilo interakcij s stranmi sponzorjev na Facebooku, ki je tudi sicer najbolj priljubljeno družbeno omrežje v Sloveniji, več kot 800.000 Slovencev ima svoj profil. Na Twitterju in Instagramu je bilo interakcij bistveno manj, a trend je vsekakor naklonjen družbenim omrežjem. Zanimivo bo pogledati podobne številke po naslednjih olimpijskih igrah!

Preberi več

NBA - popularnejša od domače in regionalne lige

Slovenija se običajno sicer ne uvršča med najpomembnejše trge na svetu, a vseeno smo pogledali, kakšne rezultate dosega NBA v slovenskih medijih. Infografika, ki smo jo izdelali v družbi Kliping d.o.o., se nanaša na obdobje prvih 10 mesecev letošnjega leta in kaže, v kakšni veliki prednosti po medijski pojavnosti je NBA v primerjavi z nacionalnimi in regionalnimi košarkarskimi ligami. Verjetno se lahko za takšen rezultat zahvali predvsem Goranu Dragiću, ki ima v Sloveniji ne le status vrhunskega košarkarja, ampak že kar narodnega heroja.

Preberi več

Kako je Twitter povezan z volilnim izidom?

Kako družbena omrežja pomagajo pri promociji v politični sferi? Kdo od politikov jih najbolj spretno izkorišča? In najpomembneje - kako lahko merimo učinek pojavljanja na, denimo, Twitterju? Za ameriške volitve in za trenutnega ameriškega predsednika je bil to ključni komunikacijski kanal, kako pa je v Sloveniji? 

Preberi več

Predsedniške volitve 2017

Kako se predsedniški kandidati pojavljajo v tiskanih medijih – kolikokrat je njihovo ime del naslova objave? Ni presenečenje, da tudi v tej kategoriji vodi Borut Pahor, a vodstvo ima zato tudi v kategoriji nenaklonjenih omemb v naslovih. Zanimivo je, da se v klasičnih medijih pogosto pojavlja kandidat, ki na družbenih omrežjih ni najbolj aktiven, to je Boris Popovič. Prav tako je zanimivo, da se v naslovju ne pojavlja Maja Makovec Brenčič, čeprav je v predsedniški tekmi poleg Pahorja edina, ki ima državno funkcijo.

Preberi več

Najpopularnejše objave predsedniških kandidatov na FB

Kaj naj na družbenih omrežjih objavi kandidat za predsednika, da bo pritegnil kar največ interakcij (všečkov, delitev, komentarjev)? Pogledali smo objave slovenskih predsedniških kandidatov na Facebooku in ugotavljali, katere objave sprožijo največ odziva. Zdi se, da je dobro objavljati splošna sporočila, povabila k glasovanju, gledanju soočenj, delujejo pa tudi zahvale za podporo. Včasih je, presenetljivo, dovolj že objaviti, kje se nahajaš.

Preberi več