NOVICE

Klipingov strokovni dogodek: Globalni trendi in nova orodja v medijski analitiki

Na letošnjem Klipingovem strokovnem dogodku bomo pozornost usmerili na dve temi:

  • Pogledali bomo, kako se je v preteklih letih spreminjala medijska pokrajina in kako to vpliva na komunikacijsko stroko, pa tudi na komunikacijske prioritete organizacij. Primer, na katerem bo naš gost Phil Lynch ilustriral ključna sporočila, bo javna komunikacijska kampanja, ki se bo verjetno zapisala v (ne samo komunikacijsko) zgodovino: Brexit.  
  • Prvič bomo predstavili novo orodje medijske analitike, Klipingov Indeks medijske podobe, ki naročnikom daje natančnejši, bolj strukturiran vpogled v kakovost medijskih objav ter omogoča primerjave v času in s konkurenco. Pokazali vam bomo tudi, kakšen Indeks medijske podobe imata v slovenskih medijih Slovenija in Hrvaška kot turistični destinaciji.

Prijazno vabljeni, število mest je omejeno, kotizacija je brezplačna.

Pridem 

Preberi več

Klipingu spet zlata nagrada AMEC

 

Včeraj zvečer so bile podeljene globalne nagrade AMEC za strokovne dosežke na področju merjenja in vrednotenja komunikacije in Klipingu je v prestižni konkurenci mnogo večjih globalnih agencij za spremljanje in analizo medijev spet pripadla zlata nagrada

Prejeli smo jo v kategoriji medijskih analiz v javnem in neprofitnem sektorju, za serijo analiz aktualnih družbenih vprašanj, nanašale so se na delež žensk v medijih (šli smo precej v globino in pogledali, kako se pojavljajo ženske slovnične oblike v medijih, pa tudi, kako se ženske pojavljajo v povezavi s političnimi temamI) ter na medijsko poročanje o koalicijskem predlogu o vključevanju dobičkov v dohodnino. Čestitke našim analitikom in ekipi!

Preberi več

Umetna inteligenca – kdo kroji debato?

Ali umetna inteligenca postaja buzzword? Poglejmo gibanje trenda objav v slovenskih medijih v obdobju 2015-2018. Trend naraščanja relevantnosti je očiten. Trend smo primerjali s čustveno inteligenco, ki pa se je v istem obdobju v medijih pojavila v bistveno manjšem številu, prav tako ni bilo opaziti naraščanja. Na izboru medijev z visokim dosegom in resno uredniško politiko (tiskani dnevniki, TV in radijske postaje z  informativnim programom, trije največji portali) in v krajšem časovnem obdobju (1.4.2018 – 1.4.2019) smo opravili še nekoliko bolj poglobljeno analizo. 

Preberi več

Naj se Združenje Manager preimenuje v Združenje Manager(ka)?

V sodelovanju s Slovensko oglaševalsko zbornico smo prišli na dobro idejo: zasledujmo trend uravnoteženosti spolov in se pogovarjajmo o tem, kaj naj ima prednost pri korporativnem in trženjskem komuniciranju: Pravičnost ali priročnost izražanja? Ugotavljali smo, da so vzorci globoko zakoreninjeni in se nakazujejo že v vzgoji otrok, na vseh stopnjah šolstva, v prevladujoči miselnosti v družbi in se na koncu pokažejo v dejstvu, da ženske ne stopajo v ospredje v vlogah predsednic uprav, sogovornic medijem in mnenjskih voditeljic v politiki, za kar imamo povsem konkretne dokaze. In tudi če bi Združenje Manager želeli bolj pravično preimenovati v Združenje Manager(ka), se s tem nismo izognili dejstvu, da je v korenu besede »man« (moški). Pa saj je tudi v korenu besede »gospodarstvo« beseda »gospod«. Naključje? In kaj bi se zgodilo, če bi besedo »gospodarstvo« obrnili v »gospadarstvo«? Zabavna in navdihujoča debata je bila, za kar smo hvaležni Melanie Seier Larsen, Aljoši Bagoli in Marku Stabeju, pa seveda ekipi SOZ!

Preberi več

2018 - Leto žensk v moških poklicih ... Zares?

Pohod žensk, ki postajajo nosilke demokracije (Delo, 31.12.2018)… Mnoge samoumevnosti bodo padle (Dnevnik, 29.12.2018)… Vodenje slovenske vojske in policije prevzeli ženski (TV Slovenija, 28.12.2018)… To je le nekaj medijskih naslovov, ki povzemajo enega od trendov lanskega leta: večjo vidnost žensk in večjo enakost spolov v tradicionalno moških sferah. Kako pa se enakost spolov odraža v medijskih objavah? 

Vsi, ki nas spremljate, veste, da se v Klipingu radi lotevamo analiz, ki ugotavljajo, kako dobro so slišane ženske v medijih:

Preberi več

Česa se spomnimo, kaj vam želimo?

Običajno ob novem letu s pomočjo platforme KlipingMAP pogledamo kakšno medijsko statistiko, ki je vsebinsko povezana s tem obdobjem... Tokrat smo nekoliko skrenili z začrtane poti in vključili naše sodelavce, torej ljudi, ki za vas vsak dan spremljajo in analizirajo medije ter skrbijo, da so relevantne objave pravilno zbrane, vedno dostopne in objektivno interpretirane. 

Postavili smo jim dve preprosti vprašanji. Kaj je najbolj zaznamovalo leto 2018? Kaj želite našim naročnikom v letu 2019? Ker vseeno ne moremo iz svoje analitične kože, smo zbrane odgovore združili v kategorije in nato pogledali, kako so se te kategorije pojavljale v slovenskih medijih. Podatki so zbrani v infografiki zgoraj.  

A to ni najbolj pomembno... 

Preberi več