NOVICE

Česa se spomnimo, kaj vam želimo?

Običajno ob novem letu s pomočjo platforme KlipingMAP pogledamo kakšno medijsko statistiko, ki je vsebinsko povezana s tem obdobjem... Tokrat smo nekoliko skrenili z začrtane poti in vključili naše sodelavce, torej ljudi, ki za vas vsak dan spremljajo in analizirajo medije ter skrbijo, da so relevantne objave pravilno zbrane, vedno dostopne in objektivno interpretirane. 

Postavili smo jim dve preprosti vprašanji. Kaj je najbolj zaznamovalo leto 2018? Kaj želite našim naročnikom v letu 2019? Ker vseeno ne moremo iz svoje analitične kože, smo zbrane odgovore združili v kategorije in nato pogledali, kako so se te kategorije pojavljale v slovenskih medijih. Podatki so zbrani v infografiki zgoraj.  

A to ni najbolj pomembno... 

Preberi več

Kako merjenje povezuje komunikacijske in trženjske funkcije?

Vsake toliko v Klipingu pripravimo kakšen dogodek, kjer želimo pokazati, kako tudi v na videz mehkih komunikacijskih kategorijah, kot sta korporativno komuniciranje in odnosi z javnostmi, s podatki dokazujemo vrednost našega dela. S tem pa vplivamo na pomen te strateške poslovne funkcije v organizacijah. 

Letos se bomo družili, mrežili in strokovno izzivali v sredo 21.11.2018 ob 08.30 na zajtrku v Hotelu Slon v Ljubljani. 

Vabimo vas, da se nam pridružite in izkoristite priložnost, da:



Preberi več

Ženske citirane v samo 5 % medijskih objav na temo “volitve”

Na zadnjih parlamentarnih volitvah 2018 je delež žensk – kandidatk za poslanke Državnega zbora znašal 44% žensk, med izvoljenimi je delež poslank le še 24,4%. Kako pa je bilo sodelovanje žensk v volilni kampanji vidno v medijih? Kakšen delež glasu so imele ženske v medijskih objavah, ki smo jih zabeležili na ključno besedo “volitve” v obdobju dveh mesecev pred volitvami? Kako je uspeh na volitvah povezan z pojavljanjem v medijih? In še – če ne bi bilo Alenke Bratušek, bi preko medijev sploh opazili, da za Državni zbor kandidirajo tudi ženske?

Ker je politika tako pomembna družbena sfera, smo se v sklopu neformalne pobude Klipinga, spletne postaje Metinalista.si ter Združenja Manager lotili globljega vpogleda v delež glasu žensk v medijih ob parlamentarni volilni kampanji 2018.

Preberi več

Zlata nagrada AMEC za Kliping in Metino listo

AMEC (International Association for the Measurement and Evaluation of Communications) je 14. junija na slavnostnem dogodku ob zaključku letne AMEC konference podelil nagrade za globalno najboljše projekte merjenja komunikacijskih učinkov. V kategoriji "Najboljše meritve neprofitnih komunikacijskih kampanj" je najvišjo, zlato, nagrado osvojila družba Kliping d.o.o. za svoj projekt merjenja deleža glasu žensk v medijih, ki ga že od leta 2014 izvaja v sodelovanju s spletno postajo Metina lista.

Preberi več

Podarjamo vam ... čas

Predpostavimo, da bi vam nekdo lahko podaril pol ure časa na dan… Kako bi ga porabili?

Odgovor na to vprašanje najbolje poznate sami. V Klipingu pa imamo odgovor na drugo vprašanje: KJE najti teh dodatnih 30 minut?

Kliping Simplex je naša nova storitev. Oblikovali smo jo za uporabnike, ki nimate časa vsak dan pregledovati vseh objav v vaših Kliping zbirkah in pripravljati »executive summaryjev« za vaše vodstvo.

Ključne prednosti Kliping Simplex:

  • Medijske objave na vaše ključne teme prejmete v krajši in bolj pregledni obliki.
  • Iz povzetka objave v nekaj stavkih takoj razberete ključne vsebine medijske zgodbe.
  • Na enem zaslonu dobite tudi osnovno analitiko medijskih učinkov: seznam vseh medijev, v katerih se je pojavila tema iz povzetka.
  • Ohranjamo visoko natančnost informacij: že klik na spletno povezavo vas odpelje neposredno na izbrani članek, če ga želite videti v celoti.

 

Preberi več

Blockchain v komuniciranju: Phil Gomes vs. Katie Paine

Phil Gomes je višji podpredsednik za področje US B2B Digital pri agenciji Edelman, ki že več let preučuje tehnologije blockchain. Katie Paine je vrhunska strokovna avtoriteta na področju merjenja učinkovitosti komuniciranja, ki se je odzvala na Philov zapis o tem, kako bo blockchain preoblikoval vsakdanje delovanje trženjskih in komunikacijskih strokovnjakov. Vsaj o eni stvari, povezani z uporabo blockchain tehnologije v komuniciranju, se ne strinjata. 

Ključno sporočilo Phila Gomesa: trženjske prednosti blockchain tehnologije so neizkoriščen virza podjetja. Tista, ki bodo želela izkoristiti prednosti in oblikovati močna partnerstva, ga bodo začela raziskovati že zelo zgodaj. 

Preberi več