NOVICE

Podarjamo vam ... čas

Predpostavimo, da bi vam nekdo lahko podaril pol ure časa na dan… Kako bi ga porabili?

Odgovor na to vprašanje najbolje poznate sami. V Klipingu pa imamo odgovor na drugo vprašanje: KJE najti teh dodatnih 30 minut?

Kliping Simplex je naša nova storitev. Oblikovali smo jo za uporabnike, ki nimate časa vsak dan pregledovati vseh objav v vaših Kliping zbirkah in pripravljati »executive summaryjev« za vaše vodstvo.

Ključne prednosti Kliping Simplex:

  • Medijske objave na vaše ključne teme prejmete v krajši in bolj pregledni obliki.
  • Iz povzetka objave v nekaj stavkih takoj razberete ključne vsebine medijske zgodbe.
  • Na enem zaslonu dobite tudi osnovno analitiko medijskih učinkov: seznam vseh medijev, v katerih se je pojavila tema iz povzetka.
  • Ohranjamo visoko natančnost informacij: že klik na spletno povezavo vas odpelje neposredno na izbrani članek, če ga želite videti v celoti.

 

Preberi več

Delež žensk na vodstvenih položajih se znižuje

Približno 45 % delovno aktivnega prebivalstva je žensk, a smo od cilja 40 % menedžerk v vodstvu, ki ga je v ukrepih leta 2013 napovedala evropska komisarka Viviane Reding, še precej oddaljeni. V zadnjih letih na tem področju ne zaznavamo bistvenih sprememb.

Analize Evropskega inštituta za enakost spolov (EIGE) kažejo, da se je delež žensk na vodstvenih položajih celo znižal. Po zadnjih podatkih jih je bilo na vodstvenih položajih v Sloveniji v letu 2016 le 19 % v primerjavi z 22,9 % leta 2015.

Preberi več

Valentinovo

Jay Leno, priljubljeni ameriški komik in TV voditelj, je nekega Valentinovega izjavil: “Danes je Valentinovo, oziroma, kot bi rekli moški, dan izsiljevanja!” Kaj bi o tem rekle ženske, veste najbolje same. 

Očitek, da je v ozadju Valentinovega predvsem potrošništvo, pa ni od včeraj. Zato nas je zanimalo, kako se v medijih pojavljata dve besedi, ki po mnenju Jaya Lena nimata prav veliko skupnega. Nekaj klikov po platformi Kliping MAP da zanimivo sliko: Valentinovo upada, ljubezen pa v zadnjih dveh letih celo rahlo narašča. Naj temu ne bo tako samo v medijih, ampak tudi sicer! 

Preberi več

Kdo pozna Kozmo Ahačiča?

Če veste, da je Kozma Ahačič Delova osebnost leta 2017, pomeni, da redno in natančno spremljajte vsaj ključne slovenske medije. Če ste že pred izborom za Delovo osebnost leta vedeli, kdo je Kozma Ahačič, pa verjetno sodite med navdušence nad slovenskim jezikom, ste morda svojemu otroku pred kratkim kupili Kratkoslovnico ali Slovnico na kvadrat… ali pa je, kot se v Sloveniji pogosto zgodi, Kozma Ahačič del vašega širšega družinskega ali prijateljskega kroga. 

 

Preberi več

NK Juventus : NK maribor

Juventus je velik nogometni klub, mnogo večji od največjega od slovenskih – Maribora. Temu primerne so tudi številke, ki pričajo o priljubljenosti klubov na družbenih omrežjih. Iz grafike vidite, da ima Juventus za kakšnih 15 Sloveniji sledilcev na Facebooku, Maribor pa le dobrih 150.000, kar je približno vsak peti slovenski uporabnik Facebooka. Za objave na družbenih omrežjih pri Juventusu skrbi bistveno večja mašinerija kot pri Mariboru. A je vseeno v nečem Maribor boljši: na Facebooku se sledilci Maribora bistveno bolj intenzivno odzivajo na objave. To pa tudi veliko pove o priljubljenosti. Torej je na Facebooku vsaj po enem podatku Maribor večji šampijon od Juventusa!

Preberi več

Družbeni mediji in sponzorstvo

Družbeni mediji postajajo ključni tudi za slovenske sponzorske zgodbe, kažejo podatki družbe Kliping d.o.o., ki je analizirala pojavljanje sponzorjev slovenskih olimpijcev na lanskih poletnih Olimpijskih igrah v Riu. Sponzorji so se v obdobju od marca do septembra 2016 pojavili v skupno 740 medijskih objavah. To se nam lahko zdi veliko, a predstavlja manj kot petino vseh objav s ključno besedo olimpijske igre v klasičnih medijih. Veliko več je bilo interakcij s stranmi sponzorjev na Facebooku, ki je tudi sicer najbolj priljubljeno družbeno omrežje v Sloveniji, več kot 800.000 Slovencev ima svoj profil. Na Twitterju in Instagramu je bilo interakcij bistveno manj, a trend je vsekakor naklonjen družbenim omrežjem. Zanimivo bo pogledati podobne številke po naslednjih olimpijskih igrah!

Preberi več