NOVICE

Dodatna brezplačna storitev za vse naročnike Klipinga

DNEVNA ZBIRKA OBJAV O AKTUALNIH DOGODKIH IN UKREPIH V POVEZAVI S COVID-19

Na podlagi pogovorov, ki jih imamo z našimi naročniki v teh dneh, sklepamo naslednje:

  • O korona virusu in s tem povezanimi dogodki ste iz klasičnih medijev kar dobro obveščeni, manjka pa vam malo več uvida in hitrih informacij z družbenih omrežij, ki so postala zaradi hitrosti in viralnosti še pomembnejši kanal.
  • Za spremljanje informacij preko družbenih omrežij enostavno nimate časa in energije, da bi iz množice vsebin filtrirali nerelevantne.
  • V času, ko se različni ukrepi vlade in pobude iz drugih družbenih sfer kar vrstijo, bi vam prav prišel povzetek ključnih informacij, še zlasti tistih, ki se nanašajo na saniranje gospodarskih posledic korona virusa.

Zato smo se odločili, da bomo na delovne dni pripravljali posebno zbirko objav, ki jo lahko brezplačno prejemate tudi vi.

Zbirka bo narejena po naslednjih kriterijih:

  • Viri informacij. Izbrali smo jih po kriteriju "uradnosti", izogniti se namreč želimo nepreverjenim in neuradnim informacijam, ki jih je na družbenih omrežjih že tako preveč. Razdelili smo jih v štiri segmente:
    • Vladne organizacije (Vlada RS, Krizni štab Vlade RS, Uprava RS za zaščito in reševanje, Urad za komuniciranje Vlade RS)
    • Strokovne organizacije (NIJZ)
    • Nevladne organizacije na področju gospodarstva (Gospodarska zbornica Slovenije, Obrtna zbornica Slovenije, Združenje Manager, AmCham, Slovenian Business Club)
    • Mediji (STA, Delo, Finance, MMC RTV Slo, 24ur.com)
  • Spremljani mediji: uradni profili zgoraj omenjenih organizacij na družbenih omrežjih facebook in twitter.
  • Spremljane teme in ključne besede: posebej pozorni bomo na ukrepe, ki so lahko relevantni za gospodarstvo.

Kdaj in v kakšni obliki boste prejemali zbirko:

  • zbirko boste prejemali po elektronski pošti na elektronski naslov, ki ga boste sami določili, s kratkimi povzetki sporočil in direktnimi povezavami na originalne objave,
  • pošiljali jo bomo vsak delovni dan najkasneje do 16.00 ure.

NAROČI ZBIRKO

 

Preberi več

Tudi v času izrednih ukrepov proti korona virusu storitve Klipinga delujejo normalno

V zadnjih dneh prejemamo veliko vprašanj v zvezi z delovanjem Klipingovih storitev v času izrednih ukrepov proti širjenju korona virusa. Zavedamo se, da je v teh časih dostop do informacij še toliko večjega pomena kot sicer. Obveščamo vas, da naše storitve delujejo povsem normalno:

  • to velja tako za prejemanje običajnih dnevnih zbirk, za dostopanje do objav preko platforme KlipingMAP, za alarm kliping, kot tudi za analize; 
  • naši sodelavci, s katerimi tudi sicer komunicirate, so dostopni preko svojih mobilnih telefonov, seznam telefonskih številk je v nadaljevanju; 
  • če je potrebno, smo na voljo tudi za sestanke - le da ti potekajo v virtualnem okolju.

Naše delo je bilo že pred izbruhom virusa v precejšnji meri organizirano tako, da lahko praktično vse storitve opravimo iz oddaljenih lokacij (v tem primeru od doma), tehnologije nam omogočajo, da so informacije za vas dostopne preko spleta. Sicer pa se držimo pravil o samoizolaciji in smo fizična delovna mesta na naši lokaciji na Trubarjevi 79 v Ljubljani že v četrtek, 12. 3. 2020 do nadaljnjega zaprli. Vsem želimo, da bi bilo to naporno obdobje čim prej mimo, da bi se širjenje okužb čim prej ustavilo in da bi bile tudi posledice za poslovanje vašega podjetja čim bolj mile.

Obveščamo vas, da naše storitve delujejo povsem normalno:
to velja tako za prejemanje običajnih dnevnih zbirk, za dostopanje do objav preko platforme KlipingMAP, za alarm kliping, kot tudi za analize;
naši sodelavci, s katerimi tudi sicer komunicirate, so dostopni preko svojih običajnih kontaktnih naslovov in telefonskih številk; če je potrebno, smo na voljo tudi za sestanke - le da ti potekajo v virtualnem okolju.

Hvala za zaupanje, pa čim več zdravja!

Ekipa družbe Kliping d.o.o.

Preberi več

S Klipingovim indeksom medijske podobe do boljše medijske pojavnosti

V Klipingu smo razvili novo metriko, Indeks medijske podobe. Indeks komunikatorjem omogoča sistematično spremljanje uspešnosti odnosov z mediji, ne glede na tip medija, predvsem pa primerjave s časom in konkurenco. Organizacije si s pomočjo indeksa lahko postavijo in spremljajo en sam komunikacijski cilj, preko indeksa pa dobijo zelo kompleksen vpogled v kategorije, ki kakovost njihove pojavnosti zvišujejo oziroma znižujejo. To jim omogoča sprejemanje bolj informiranih odločitev, predvsem pa lažje dokazovanje svoje dodane vrednosti vodstvom in drugim deležnikom v organizaciji.

Preberi več

Klipingov strokovni dogodek: Globalni trendi in nova orodja v medijski analitiki

Na letošnjem Klipingovem strokovnem dogodku bomo pozornost usmerili na dve temi:

  • Pogledali bomo, kako se je v preteklih letih spreminjala medijska pokrajina in kako to vpliva na komunikacijsko stroko, pa tudi na komunikacijske prioritete organizacij. Primer, na katerem bo naš gost Phil Lynch ilustriral ključna sporočila, bo javna komunikacijska kampanja, ki se bo verjetno zapisala v (ne samo komunikacijsko) zgodovino: Brexit.  
  • Prvič bomo predstavili novo orodje medijske analitike, Klipingov Indeks medijske podobe, ki naročnikom daje natančnejši, bolj strukturiran vpogled v kakovost medijskih objav ter omogoča primerjave v času in s konkurenco. Pokazali vam bomo tudi, kakšen Indeks medijske podobe imata v slovenskih medijih Slovenija in Hrvaška kot turistični destinaciji.

Prijazno vabljeni, število mest je omejeno, kotizacija je brezplačna.

 

Preberi več

Klipingu spet zlata nagrada AMEC

 

Včeraj zvečer so bile podeljene globalne nagrade AMEC za strokovne dosežke na področju merjenja in vrednotenja komunikacije in Klipingu je v prestižni konkurenci mnogo večjih globalnih agencij za spremljanje in analizo medijev spet pripadla zlata nagrada

Prejeli smo jo v kategoriji medijskih analiz v javnem in neprofitnem sektorju, za serijo analiz aktualnih družbenih vprašanj, nanašale so se na delež žensk v medijih (šli smo precej v globino in pogledali, kako se pojavljajo ženske slovnične oblike v medijih, pa tudi, kako se ženske pojavljajo v povezavi s političnimi temamI) ter na medijsko poročanje o koalicijskem predlogu o vključevanju dobičkov v dohodnino. Čestitke našim analitikom in ekipi!

Preberi več

Umetna inteligenca – kdo kroji debato?

Ali umetna inteligenca postaja buzzword? Poglejmo gibanje trenda objav v slovenskih medijih v obdobju 2015-2018. Trend naraščanja relevantnosti je očiten. Trend smo primerjali s čustveno inteligenco, ki pa se je v istem obdobju v medijih pojavila v bistveno manjšem številu, prav tako ni bilo opaziti naraščanja. Na izboru medijev z visokim dosegom in resno uredniško politiko (tiskani dnevniki, TV in radijske postaje z  informativnim programom, trije največji portali) in v krajšem časovnem obdobju (1.4.2018 – 1.4.2019) smo opravili še nekoliko bolj poglobljeno analizo. 

Preberi več