NOVICE

Katerim medijem najbolj zaupajo komunikatorji?

Na Klipingu in Bablu smo nedavno v okviru SKOJ in sodelovanja s študenti na FDV obstoječe in bodoče komunikatorje vprašali, kakšne so njihove medijske navade. Še posebej nas je zanimalo, ali se te kaj razlikujejo med generacijami. Za pridobivanje odgovorov smo izkoristili aplikacijo Mentimeter in dobili nekaj relevantnih uvidov.

Kot zasebniki tako obstoječi kot bodoči komunikatorji največ pozornosti posvečajo družbenim medijem, sledijo televizija, novičarski portali, radio in tisk. Med udeleženci SKOJ in študenti FDV je le majhna razlika, če vas zanima, kakšna, lahko celotno poročilo raziskave dobite tukaj.

Preberi več

Opazili smo: Babl, novo orodje za spremljanje in analitiko družbenih omrežij

Če ste priklikali na Klipingovo spletno stran, potem vas gotovo zanima spremljanje in analitika medijev. In ko rečemo “mediji”, že dolgo velja, da ne gre le za klasične medije (časopise in revije, radio, televizijo in splet), ampak se kot vir informacij v ospredje prebijajo družbeni mediji. Za razliko od klasičnih je na
družbenih medijih težje uloviti prave objave, iskanje po ključnih besedah “izvrže” tudi veliko nerelevantnih objav, kopanje po kupu podatkov pa je zamudno in naporno opravilo. 

Preberi več

Kako deluje Klipingova mašinerija?

V predpoletnih novičnikih smo vam pobliže predstavili nekatere ključne člane naše ekipe. Obstaja velika verjetnost, da boste ravno z njimi v stiku, ko boste potrebovali medijsko analizo, arhivsko iskanje objav, prevode, magnetograme in povzetke. Ampak za njimi je še veliko drugih ključnih ljudi. In za tisto objavo iz leta 2019, ki jo nujno potrebujete za jutrišnji sestanek uprave, je veliko več kot “navaden” pdf dokument.  

Pa poglejmo tokrat v kadrovsko drobovje Klipinga.

Preberi več

Stvari počakajo, trenutki gredo mimo

Ne, tole simpatično bitje na fotografiji ni nov član naše ekipe. Je pa prav v času pred poletjem velik navdih. Zakaj? 

Za čuteče živali je znano, da živijo v trenutku. Ko tekajo za žogo, ne razmišljajo, da jim bo igračo že čez nekaj minut lastnik vzel ali pa jim bo padla v odtok. Ko se hladijo v senci, ne razmišljajo o sporočilih, na katere morajo odgovoriti, o nalogah, ki jih morajo dokončati, in o tem, kje se nahajajo in kaj počnejo njihovi facebook in instagram prijatelji. Ko mažejo slastno konzervo, se ne sprašujejo, koliko kalorij ima in kako se bo ta maščoba poznala na bokih. Zmažejo do konca in se še pol ure po tem veselo oblizujejo. Nimajo izdelanih planov za čez vikend in ne razmišljajo o tem, kdaj bodo našli čas za telovadbo. Ko jim ustreza, pa naredijo najboljšega “psa navzdol” in “psa navzgor”, kar ste jih kdajkoli videli.  
Živali samo so.  
Točno to želimo vam čez poletne počitnice. Da bi našli trenutke, ko bi samo bili. V senci ali na soncu, ob tekanju za žogo v plitvini peščene plaže ali pa ob obračanju pleskavic na žaru. Morda celo v potu svojega obraza med sprehodom na kakšen bližnji ali bolj oddaljeni hrib. Ali pa ob branju priljubljenih knjig in revij.  

Če boste zabeležili kakšen "odštekan" poletni trenutek na svojem fotoaparatu ali telefonu, pa ga le delite z nami! Za najboljše fotografije smo pripravili praktično nagrado - poletno brisačo, ki vam bo za trenutke, ko samo boste, prav prišla. Kako to naredite? Objavite fotografijo na Instagramu in označite #kliping_slo ali @Kliping_slo. Vabljeni k sodelovanju v nagradni igri!

Preberi več

Kdo v Sloveniji govori o voditeljstvu?

V Klipingu smo podrobneje pogledali, kako se v medijih pojavlja tema “voditeljstvo”. Zanimalo nas je, kako visoko je na medijski agendi in kdo kroji razpravo na to temo.Trend je pozitiven, še posebej pa smo veseli, da se je v zadnjih dveh letih v medijske objave prebil pojem “trajnostnega voditeljstva”, in to predvsem po zaslugi aktivnosti Združenja Manager in 30. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki je bil trajnostni dogodek. V nadaljevanju nas bo kot družbo seveda zanimalo predvsem, kako bodo na voditeljstvo vplivale krize, ki povečujejo negotovost? Kakšni voditelji bodo uspešni in kako se bo s tem večal pomen trajnostnega voditeljstva?

Preberi več

V kolikšni meri so sledilci tudi volilci?

Volilna kampanja bo letos potekala predvsem na družbenih omrežjih, zato v Klipingu podrobneje spremljamo pojavljanje strankarskih prvakov na Twitterju, Facebooku in Instagramu. Zanimali nas bodo predvsem statistični podatki: gibanje števila sledilcev, število objav, vključenost (engagement), najbolj odmevne objave v določenem tednu.

Te podatke bomo objavljali na interaktivni spletni platformi, ki jo bomo osveževali in dopolnjevali tedensko. Tokrat smo se osredotočili na število sledilcev, že naslednji teden pa bo v fokusu število objav. Vabimo vas, da priklikate na našo platformo, preizkusite njeno interaktivnost (večina podatkov je klikabilnih in lahko z izbiro posameznih parametrov dobite natančnejše vpoglede). Omenjeni analitični projekt delamo na lastno pobudo in ni naročen.

VEČ INFORMACIJ

Preberi več